Onze collega worden

Deze webpagina is het startpunt van uw carrière bij ons. U vindt hier meer informatie over ons als topwerkgever, een link naar de huidige vacatures en alle nodige informatie over hoe u hiervoor kan solliciteren.


We zijn een topwerkgever

We zijn een federale overheidsinstelling die een belangrijke rol speelt in de sociale zekerheid.

  • Wat bieden we u als werkgever?

Wij bieden u in uw werk:

    • Maatschappelijke relevantie
    • De mogelijkheid om u te ontwikkelen in een werkomgeving waar het accent ligt op de ontwikkeling van competenties, gelijke kansen en diversiteit
    • Verschillende opleidingsmogelijkheden (tijdens de werkuren)

Wij bieden u extra voordelen, zoals:

    • De mogelijkheid tot telewerk
    • Glijdende werkuren in een 38-uren week en de mogelijkheid om eventuele overuren in recuperatie op te nemen
    • 26 dagen verlof per jaar en vakantie tussen kerst en nieuwjaar
    • Valorisatie van nuttige anciënniteit voor de functie
    • Kosteloos woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
    • Een mogelijke fietsvergoeding
    • Voordelige hospitalisatieverzekering
    • Een mogelijke tweetaligheidspremie
    • Voordelen en voordelige aanbiedingen via de fed+-kaart
    • Verschillende sociale voordelen (via de sociale dienst)
    • Een gemakkelijke bereikbaarheid met het openbaar vervoer
    • Een bedrijfsrestaurant

Ontdek meer over ons als topwerkgever via de getuigenissen van onze artsen.

Onze vacatures

Administratief assistent voor het FMO - Solliciteren t.e.m. 8-2-2019

HR consultant Opleiding & Ontwikkeling - STARTBAANOVEREENKOMST (m/v/x) - Solliciteren t.e.m.
25-01-2019

Artsen (m/v/x) - Solliciteren t.e.m. 18-02-2019

Wij zijn op zoek naar meerdere artsen voor onze verschillende diensten in Brussel en in de Franstalige regionale diensten. Kandidaturen zijn welkom tot 18 februari 2019.

Welke functies zijn beschikbaar ?

We zoeken momenteel artsen voor onze verschillende diensten*:

* Het aantal artsen per dienst zal vastgelegd worden volgens de behoeften.

Hoe solliciteren?

Stel u kandidaat via uw online “mijn selor” profiel:

Klik op de vacature voor meer informatie en om uw kandidatuur in te dienen

We nodigen u graag uit voor een infomiddag met betrekking tot de artsenfuncties bij het RIZIV. Dit zal doorgaan op 26 januari 2019 van 10u tot 12u. U kan zich inschrijven door een mail te sturen naar : Secr.DGEC.SECM@riziv-inami.fgov.be. U ontvangt alle praktische informatie nadat u bent ingeschreven.

Waarom als arts aan de slag gaan bij het RIZIV ?

Naast de hierboven vermelde voordelen kan u ook aanspraak maken op volgende elementen:

  • U ontwikkelt uw competenties en neemt verantwoordelijkheid op om zo bij te dragen aan de doelstellingen van het RIZIV.
  • uw uitgevoerde opdrachten zijn nuttig voor uzelf, collega’s, klanten en burgers.
  • u ontvangt een interessant salaris en kan uw anciënniteit in de privésector en als zelfstandige valoriseren.
  • u ontvangt een maandelijkse toelage ter compensatie van het verbod om enige andere medische praktijk uit te oefenen.
  • u kan in de eigen regio aan de slag wanneer u opteert voor een functie in een regionale dienst.


Sollicitatieprocedure

Wil u een kandidatuur indienen voor een interessante functie binnen het RIZIV ?

  • Ga dan naar de site van Selor (www.selor.be)
  • Maak – indien u dit nog niet gedaan hebt – een online-account aan (« Mijn Selor ») en vul uw online C.V. aan. Klik op deze link voor meer informatie.
  • Vervolgens dient u met één klik uw kandidatuur in voor de functie die u interesseert.

Wilt u een spontane kandidatuur indienen om bij ons aan de slag te gaan ? Dat is ook mogelijk! Stuur uw spontane kandidatuur door naar de HR-dienst via hrtalent@riziv-inami.fgov.be.

Meer informatie

Contacten

Laatst aangepast op 21 januari 2019